Online İşler AŞ, ‘Kapory’ ile e-ticarete farklı bir boyut kazandırıyor.
İndirime ulaşmada yeni iş modeli ‘Kapory’ ile tüketiciler, üye
işyerlerinden satın aldıkları ürün ya da hizmet bedelinin tamamını ödeme
zorunluluğundan kurtularak, ön ödemeli alışverişle tanışıyor.
‘Damacana’ uygulamasının ardından Türkiye’yi yepyeni bir iş modeli ile
tanıştıran Online İşler AŞ, ‘Kapory’ ile e-ticarette devrim yaratmaya
hazırlanıyor. Türkiye’nin ilk ön ödemeli alışveriş dönemini başlatan
‘Kapory’, üye işyerlerine birçok avantajlar sağlarken, kullanıcıların da
indirim ve avantajlara ulaştıran yeni bir iş modeli sunuyor. ‘Kapory’
ile e-ticarette kurallar değişiyor, kullanıcılar için rahat ve mutlu
alışveriş dönemi başlıyor!
E-ticarette “önce gör, sonra öde” sloganıyla hayata geçen ‘Kapory’,
kullanıcılarına indirim opsiyonuna ulaşma fırsatı sunuyor. Satın alınmak
istenen ürün ya da hizmet bedelinin tamamı yerine sadece düşük orandaki
ön ödemesini yapan kullanıcılar, önce hizmeti ya da ürünü görüyor ve
memnun kalırlarsa ödemenin tamamını gerçekleştiriyor. Alınan düşük
orandaki ön ödeme sayesinde, olası bir aksaklıkta veya ürünün
beğenilmemesi durumunda, hizmet bedelinin tamamını ödenmediği için
tüketicinin parası cebinde kalıyor. Limitli sürede indirim haklarını
kullanamayan kullanıcılar ise sadece ‘Kapory’ miktarını ödedikleri için
zararları minimuma indirilmiş oluyor.
Yeni nesil ön ödemeli alışveriş modeli ‘Kapory’, gece hayatından kültür
sanata, turizmden eğlenceye, güzellik ve bakımdan restoranlara kadar
birçok farklı markanın hizmetlerini, büyük indirim avantajlarıyla
üyelerine sunuyor.
İlk 100 bin üyeye, 500 bin TL’lik ‘Kapory’ hediye
Türkiye’nin ilk ve tek ön ödemeli alışveriş modeli ‘Kapory’i hayata
geçirmeden önce, e-ticaret pazarında hem üye işyerleri hem de tüketici
tarafında ciddi araştırmalar yaptıklarını kaydeden Online İşler AŞ
CEO’su Timuçin Bilgör, “E-ticaret siteleri üzerinde yaptığımız
araştırmalarda birçok eksiğin olduğunu gördük. Tüketiciler, internet
ortamından ürün ya da hizmeti alıyorlar fakat kullanmak için
gittiklerinde aylar öncesinden tüm ücretini ödedikleri için, ürünü ya da
hizmeti beğenmedikleri halde bile kendilerini zorunlu hissediyor.
Bizler ‘Kapory’ ile bu ve bunun gibi birçok zorunlulukları ortadan
kaldırıyoruz. ‘Kapory’ ile Türkiye’de olmayan, tüketici ve iş yeri dostu
bir uygulamayı hayata geçirdik” dedi. Site henüz hayata geçmeden bile
sosyal medya hesaplarından büyük ilgi gördüklerini belirten Bilgör, üye
olan ilk 100 bin kullanıcıya, 500 bin TLlik ‘Kapory’ puanı hediye
edeceklerini bildirdi.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder